Arkadaşlar biliyorsunuz kış bende bebişim üşür kafasıyla kombiyi açıyoruz baya ama termometre aldım yeni baktım 25.4 C gösteriyor bebeğimi nasıl giydirmeliyim yanakları da kırmızı kırmızı hafif sıcaktan Mı oluyor birde uykusu çabuk bölünüyor 7 günlüğüz bu arada