Dyquu Merhaba arkadaşlar aranızda normal doğum yapıp Rahminiz eski halini aldımı yoksa gevşeklik kalıyor mu
Halime0638 Dyquu eski halini almalı rahim gevşeklik kalmamali abimin eşi Sezaryen olmuştu rahmi toparlanmadi diye aynı gün icinde 3 kez falan ameliyata girdi rahmin toplanmasinin doğum şekline göre biseyi yok her 2 dogum seklindede eski halini alması gerekiyor