minik4550 asla tavsiye etmiyorum bir çok kedinin ya anesteziden öldüğüne ya da anestezisiz tıraşta korkudan kalp krizi geçirdiğine çok şahit oldum sosyal medyada. Adını unuttuğum bir vitamin var tüy sağlığı için yağ gibi bir şey onu ve kaliteli mama kullanırsanız üstüne bir de kediniz kendini taratıyorsa çok şanslısınızdır minimum seviyede tüy dökümü olur bu durumda tıraş kadar etkili olur emin olun. O derdini konuşarak anlatamayan bir canlı tıraş durumlarında gözündeki korku ve üzüntü onu anlamak için yeterlidir diye düşünüyorum