Kızlar selaaam. 5 aydır bebek istiyoruz ama olmadı. 6. Aya girdik bu ay gün aşırı ilişki deniyoruz. Stres yapmamaya çalışıyorum ama ister istemez stres oluyorum. Aklıma gelip duruyor. Uygulamada açtığınız başlıkları okudukça da hamile kalırsam kimyasal boş ya da dış gebelik olur mu diye stres yapmaya başladım şimdi de. İşe gidio geldikçe kafam dağılır unuturum diye düşünüyordum ama işteyken bile forumda gezmeye başladım. Dikkatimi başka şeylere yönlendirmek istiyorum ama yine günü forumda kapatıyorum. Benim gibi olanlar vardır illaki. Sizler stres etmemek için neler yapıyorsunuz. Kafamı dağıtmak için her öneriye açığııımmm