Merhaba arkadaşlar 26 haftadan beri gebelik şekeri yle uğraşıyorum çok şükür 37 haftaya kdr geldik ve doğum için hangi hastaneye gideceğimi hala bilemiyorum bağcılar eğitim araştırmada takibimi yaptım ama doğum için orasına sıcak bakmıyorum sorum şu Bahçelievler devlete randevu aldım yarın için gebelik şekerim olduğu için doğum konusunda geri çevirmezler değil mi şekeri olup normal devlet hastanesinde doğum yapanlar var mı acaba yardımcı olursanız sevinirim lütfen cvp yazın teşekkür ederim