Uyuyanguzel Merhaba ben 5 haftalik hamileyim geçen hafta kan testleri yaptirdim ve b12 değerim 96 cıktı korkuyorum bebeğime bisey olur diye. Benim gibi b12 eksikliği yaşayıp herşey yolunda giden varmi?
tazebiranne_hg04 Uyuyanguzel benimde eksik iğne vuruluyorum doktorunla konuş bebeğe birşey olmaz ama b12 desteği almanın faydası var her türlü 88 di benimde çok düşük sizinde dahiliye ye gidin hamile olduğunuzu belirtin bana ona göre verdiler
melikeguneyozalp Benimde başından beri düşük. Doktor önce b12 plus verdi dil altı tablet. Onlar bitince tekrarladık tahlili daha da düşük çıktı. Dodex iğne vuruluyorum şimdi 2-3 günde bir.🌸
Uyuyanguzel melikeguneyozalp banada verdi doktor bi hap verdiler yükselmezse iğne yaptırmam gerekiyormus
melikeguneyozalp Uyuyanguzel 31+4’üz. Hamilelikten önce de düşüktü b12 kullanmıştım. Hamileliğimde de hep düşüktü sürekli devam ettim kullanmaya. Artık dil altı haplar da yükseltmediği için mecburen iğneye geçtik.😊
melikeguneyozalp Uyuyanguzel Düzelir inşallah hiç canınızı sıkmayın bunlar olabilecek şeyler. İğne de öyle çok vermiyor zaten. 5 tane verdi benim doktorum. İğneyle kolayca toparlıyor herhalde.🌸