Beyzatuncer mervekse- ben düşük yapalı 2 sene olucak yeni kaldım doktor 6 ay bekle demişti düşükten sonra hiç beklememek daha iyi bence
mervekse- hll_clm rabbim isteyen herkese sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah. Bende birazdan operasyona gireceğim
Deletedmom_7 mervekse- yani üstüne hiç adet görmedim. Ama benimki kürtaj değildi doğal düşüktü 6+5 olduğunda düşmüştü.
mervekse- Deletedmom_7 anne olmayı çok istiyoruk yazdıklarınızı okudukça içim rahatlıyor umarım bende öyle olurum. Benim kürtaj olcak maalesef
Deletedmom_7 mervekse- Rabbim inşallah hayırlısıyla nasip eder. Benim bir de uzun zamandır çocuğum olmuyordu o da düşük olunca çok üzülmüştum ama Rabbim en beklenmedik anda nasip etti. Allahtan ümit kesilmez 🙏