Kızlar doktor bana vitamin falan Verdi birde çentik ve direnç artışı var dedi coraspirin istersen kullan dedi kesin demedi bfnde ilaca baktım son 3 ay kullanmayı kesin yazıyor reçetesinde madem önemli bir ilaç nede kesin kullanman laızm demedi yaa herkes kullanıyormuş çok üzülüyorum şu an 34 haftalığım gelişimi iyi ama çok korkuyorum bebeğime bir şey olur diye 😭i😭😭😭