MeyroAlp Ben 34.3 haftalık gebeyim.ilk doğumum normal doğum oldu.kotu geçti izini silemiyorum hâlâ.kismetse bu planli sezaryen olacak.. epidural anestezi yada spinal anestezi fark ediyor mu
anne_4 16 17 hafta sonra bende sezeryan olacağım hemde 4 kez.ve hep genel anestezi oluyorum yani komple uyutuluyorum.anesteziyle ilgili kendimde ve bebegimde herhangi bir etki hisetmedim.
anne_4 Prenceees6 yani ağrı tabiki de oluyor her 6 saatte ağrı kesici iğne yapıyorlar ama ağrılar dayanılmaz değil