Zehratay ya Allah aşkına tam bilmeyen yorum yapmasın 👀 tamamen bayıldığı işlem genel anestezi oluyor. Epiduralda ve spinalde de belden aşağınız uyuşuyor ve siz uyanık oluyorsunuz, sadece epiduralde belden omurilik dışına enjekte ediliyor ve uyuşma süresi kısa sürüyor, spinalda belden omirilik sıvının içine enjekte ediliyor ve uyuşma uzun sürüyor. Bildiğim kadarıyla spinalda baş ve biraz bel ağrınız oluyo onun içinde bol bol kahve içmeniz gerek :)