Semraylmz 30 ağustos resmi tatil. İnternetten baktım nöbet usulü yarım gün çalışıldığı yazıyo ama emin olamadım. Kan vermem gerekiyo. Açık olur mu acaba bilgisi olan varmı?
Mrlbrk Semraylmz Bugun saglik ocagindaydim hemsire birine yarin tatil kapali diyodu. Ama öglene kadar acik olurmu bilmem sanmiyorum ama.
mucizemizibekliyoruzz Semraylmz sağlık ocaklarız kapalıdır özel hastanelerden falan yapabilirsiniz bence ancak
Meryem34 Semraylmz kapalı sanırım benimde vardı gitmicem arkadaşım normal devlete gitmiş onlar 2 gün kapalı pazartesi sonucu almaya gelirsin demiş 😊