Ebruli_0133 doktor girmiyor normal doguma ebeler yaptırıyor, odalar güzel ve 2 kişilik. Doguma gittiğiniz zmn direk dogumhanede sancı bölümüne alıyorlar oraya sizden başka kimse giremiyor ama belki bir bayanın girip çıkmasına izin verebilirler erkek girişi yasak. Dogumhane ekibine bağlı davranış şekilleri insallah iyi bir ekip denk gelir 🤗