Melisaa12 Kızlar bir haftadır 2 cm açılmam vardı gece nişan geldi ve bugün doktora gittik doktor 3 cm olduğunu ve her an başlayacağını söyledi. Gün içerisinde de pembemsi lekeler geldi doktor nişan dedi. Böyle olup doğuranlar var mı aramızda
Deletedmom627372 Melisaa12 sabah. 6 da nişan geldi hastaneye gidene kadar ara ara geldi yine 2 gün önce 1 cm açıklık vardı hastaneye vardığımızda 4 cm di aynı gün doğum yaptım
Lavina Melisaa12 evet ben nişanım geldi gitim 5 saat sonra falan evladım doğdu bu arada suyum çoçuk doğmadan yarım saat önce geldi belki daha az bi sürede geldi hatırlamıyorum ama sancım çoktu ıkınma isteği geliyordu bana
irmk02 Melisaa12 gözünüz aydın benimde dün 2cm di lekelenmem olmuştu muayeneden sonra bugün nişanım geldi ama henüz sancım yok suyumda gelmedi.38+3 teyim