Arkadaşlar bat tarihim 6 Mart 1 Mart’ta erken gebelik testi yaptım ama çıkmadı adetim gecikti 3 gün gecikti ve normal test yaptım 1 dakika içinde çift çizgi gördüm ama çok akıntım var hamilelik olasılığı olabilir mi acaba neden acaba erken gebelik testinde negatif çıktı merak ediyorum yarın kan vercem inşallah 🙏