Berfin_23 Hanımlar merhaba 6 haftalık hamileyim gaz sancım çok oluyor siz neler yaptınız tavsiyeleriniz neler?
Huriye1996 Berfin_23 He bir de sıcak duşta göbeğe karına sabun sürüp (yumuşasın, kaysın diye) masaj yaptım hafif hafif ,biraz rahatlatti
Mimii94 Berfin_23 ayaklarma hep sıcak su torbası koydum. Sıcak su içtim,kefir içtim yürüyüş yaptm bu kadar
Mrv135 Berfin_23 Ayaklarıma kalın çorap giydim, kalın giyindim ve ayağımın altına sıcak su torbası koydum.
Huriye1996 6 haftaligim, 3 aylık göbeği var siskinlikten 🤭 Doğal yöntemler uygula dedi dr, kuru kayısı su ..
Huriye1996 Mimii94 kefir bende çok içiyorum sadesi kötü geliyorsa meyveli dene. Ve bol su canın istemese bile