Esrakky lierac kullanıyorum canım birde hindistan cevizi yağı kullanıyorum. İstersen 3 ayda sonra başla yada şimdi sadece hindistan cevizi sür 3-4 aydan sonra lierac kullan istersen ben her banyo sonrası kullanıyorum lierac son 3 ayda her gün kullanmayı düşünüyorum. Pahalı olduğu için idareli davranıyorum 😂 Gündüzleri de hindistan cevizi yağ sürüyorum