Nus_12 Ya benim taşımak değilde kapının ağzından koltuğa koydum poşeti 2uc kiloluk poşet ama sanki kasigim çekilir gibi oldu bişey olmaz degilmi arkadaşlar benmi panik yaptm birden acaba 2 adımlık yer tarif edecek olursam
Tazeanne0134 Nus_12 bise olmaz inşallah kaç haftalık hamilesin ben 28+4 haftalık hamileyim oğlum 13.600 kilosu ister istemez kucağıma alıyorum bişe olmadı şimdiye kadar
UmutsuzPolyanna Nus_12 00.00 itibariyle 36 oluyorum valla kocaman bazayı da ittim, ağır mobilyalar kaldırdım, 6mt² Halılar kaldırdım kruvaze ağır perdeler taktım herkes dehşetle kızıyor ama yapmaya gelmiyorlar jdjdj😅🤣
Kelebekk-0307 Nus_12 bir şey olmaz merak etmeyin ilk zamanlar hamile olduğumu bilmediğim için her şeyi yapıyordum halı da silkeledim koltukta çektim ağırlıkta kaldırdım saatlerce yolculukta yaptım çok şükür bebeğim de çok sağlıklıydı öğrendiğimde 36 haftalık olduk şimdi 🙏
Tazeanne0134 Nus_12 yok canım bişe olmaz inşallah ben ilk gebeliğim de koltuk vs ittirir çekerdim bişe olmadı bunda da oğlum var yapmadığım iş yok ama ağrılarım daha fazla
Nus_12 Deletedmom727271 yok yok bı iki adımlık yer sipariş geldi eşim salonda yere koydu aldm koltuğa koydum sinir oldum niye yere koyuyor diye onada
Deletedmom727271 Nus_12 için rahat olsun onu amniyon sıvısı koruyor 😊 eğilip kalkarken hızlı kalkma o önemli bak
Nus_12 Tazeanne0134 ilk gebeligim benimde 4sene olmadı o yüzden pimpirikliyim uzattım ayağımı geçti şükür
Tazeanne0134 Nus_12 geçer canım Allah’ın izniyle dikkat et kendine ama sürekli yatma da aynı zamanda ölçülü davran
Nus_12 Tazeanne0134 tedaviyle olduğu için istirahat çok ettim 11 haftalık yeni yeni hareketlendim diyebilirim
Tazeanne0134 Nus_12 şimdi de dikkat et zaten canım gebeliğin her evresi aslında tehlike o yüzden dikkat etmek lazım çok yormamak lazım
Papatya27 Nus_12 hergün 13 kg kızımı kucagıma alıyorum 32 haftalık hamileyim korkma bişey olmaz canım