Eylul11 olucagına sanmıyorum ama ben bir seye aşermiştim günlerce onu düşündüm gözümü her kaptığımda o geliyordu aklıma eşimin işinden dolayı fırsat bulup yapamadı bana bende annesine soyledim oda yapmadı bir daha lafını etmedim bende eşim sonradan unuttu ben bi gece kalkıp onun için agladım ama kendim bile kendime inanamıyorum yemek için aglar mı bi insan diye nasıl bir can cekmektir bu dedim en son dısarı cıkıp yedim ama sanki dünyayı ben kurtarmışım gibi içim rahatladı.. suan düşününce bile sacma geliyot ama onu yemeseydim cok kötü hissedicektim kendimi