Mercimek1234567 Tam 16 haftalik hamileyim persembe gunu doktor kontrolum var smdiye kadar cinsiyeti ogrenemedik doktorumuz tahminde bile bulunmadi sizce bu sefer öğrenme şansımız varmi sizler ne kadarlikken ogrendiniz hamisler ozman 16+2 oluyorm tam.
Seydaisik Mercimek1234567 Canım bugün gittim kızımız oluyor 16+6 🙈🐣 ama önceki haftalarda kimi %80 erkek dedi kimi %80 kız dedi bugün tamamen kız olduğunu öğrendik. Ama yine de 20. Hafta da ayrıntılıyı bekliycem😂😂
linsmea Mercimek1234567 16+1 de kesin dedi doktorum canımm 17+4’üz şu an öğrenirsin inşaallah doğru pozisyonda 🥰
ecemnurturkan ilaydaelcinn_1 yaaa 13+3 üm bugün kontrolüm vardı söylemedi 😞 sabırsız sabırsz bekliyorum
Mercimek1234567 ecemnurturkan ah biz sabırsız anneler bi oglum var 11yasinda Allahm nasip eder insallah oglumun saglikli yine bir tanede cimcime kardesi olur Rabbim nasip eder insallh hayrlisi sagliklisi en hayrlisi tabiki ama gonulden gecen belli.🤲🏼
ilaydaelcinn_1 ecemnurturkan kıyamaam , üzülme kuzum bazı doktorlar 16 dan önce söylemiyor 🥲 bir sonraki gidişinde kesin olarak öğrenmiş olursun en azından ☺️🌸💜
ecemnurturkan Mercimek1234567 yaaa gerçekten öyle hele bide ilk gebelikki sabırsız meraktan napcam bilmiyorum 🙈 tabi ki hiç farketmez sağlığı yeter. Allah bağışlasın yavrunuzu umarım istediğiniz dileğinizde olur 🙏
ecemnurturkan ilaydaelcinn_1 oy oy 1 ay sonra gel dediii 😅dediğiniz gibi tam kesin olunca söylecek gibi bakalım hayırlısı 🥰
Mercimek1234567 linsmea Rabbim hayrlisiyla.kucaginiza almayi nasip etsin banada dua edin Allah insallh nasip eder hayrliysa..
linsmea Mercimek1234567 amiin inşaallah canım rabbim en hayırlısını gönlünüze göre sağlıkla versin inşaallah 🥰