Bende 29. Haftamda kireçlenme olduğunu söyledi doktorum bir haftayı zor geçirdim stresten sonra bana korkucak vişey olmadığını aöyledi bebekte gelişim geriliği olmadığı sürece sorun yokmuş kendi kendini sende strese sokma bence birde bu kireçlenmeyi durduracak yavaşlatacak birşey yok tedavisi zaten kireçlenen yaşlanan bişey sadece bizim bir iki hafta önden gidiyor eğer gelişim geriliği olursa erken doğum riskimiz var inşallah böyle bir durumla karşılaşmayız benim bebişinse kilosu iyi gidiyor 🙏🏻