Novaa star3star Kuzudan yapıyorsanız daha ağır oluyor o. Bu söylediğim marka da güvenilir ve doğal tamamen. Ben de koku tat vs çok seçiciyim et ve türevleri konusunda.
papatya_35 star3star Evde devamlı tavuk veya et suyum olmuyor. Olmadığı zaman bende pilav ve çorbalarımda kullanıyorum. Onun dışında paketli gıdalarda çok çok olmadığı sürece de tüketiyorum ☺️ Her gün kullanmadığınız sürece bence problem olmaz