Kızlar yardımcı olun
Sizin doğum belirtileriniz nasıldı
Bugün doktoruma gittim 36+2 haftalığım bebek aşağıda çok beklemez bu aralar gelebilir dedi
Gelmesinde sorun yok ama sancı çekiyomuyum çekmiyomuyum anlayamıyorum
Karnımda kasılmalar sertleşmeler sancılar oluyor belime vuruyor iki gündür olan sancılar farklı zaten hissediyorum
Sizde nasıl doğum başlangıçları?