28+3 haftalık hamileyim ve aslında sezeryan düşünüyordum lakin dün doktorum ben keyfi yere sezeryan yapmam sezeryan olmak istiyorsan (keyfi yere ) başka doktora git dedi bende normalden çok korkuyorum ama doktorumdanda çok memnunum kizlar bı tavsiye verin veya normal doğum yapan birisi varsa korkulcak bı durummu yardımcı olun lütfen pliss 😶😶🙄