Esenkaplan Kizlar bebeğimin kafasi sol kaburgamın orda hemen göğsümün altında gobegim yamuk duruyor oraya bastırıyor devamli normal mi bu durum pozisyon hep ayni basi göğsümün altinda
gulfemsvnc Esenkaplan Aynıyız🙏🏻 Kafası sol göğsümde kendini bu yüzden döndüremedi. 2 hafta sonrası içinde sezaryen günümüzü verdi doktor🙌🏻 Bazen soluma yatamıyorum acıdan
Kelebekk-0307 Esenkaplan başı olduğunu nasıl anlıyorsunuz ki benim de çıkıntı oluyor ama doktoruma sorduğumda poposu o demisti genelde poposu dayamayi seviyor bebisler dedi 🤔
Ebrar_demir Benimde ayni sekilde surekli ayni yerde duruyo sol tarafim çıkık sekilde kac haftaliksiniz
Kelebekk-0307 Esenkaplan valla ben hiç anlamıyorum doktora soruyorum o da geçiştiriyor bazen ama o çıkıntı olayi bende de hep oluyor o yüzden merak ettim 😌
Esenkaplan Kelebekk-0307 yok canim benim dr gösterdi zaten asagi dönmemiş dedi kafasi yukarda sen kacinci haftadasin
Kelebekk-0307 Esenkaplan 36 oldum benim doktor hicbir şey demiyor valla rahat kadın 38e kadar sabret diyip duruyor bana 🤷♀️