Yayamazbebek ben hasta olunca kızıma nebuzilator ile solduruyorum sadece oda üst yolcuları için şifa geliyor sadece solduruyorum bir iki damla suya koyarak . İyotu öyle kafanıza göre asla kullanmayın doktor takibi olması gerekiyor tiroid ,tansiyon vs gibi rahatsızlıklara yol açar dengesini bozabilirsiniz. Mutlaka tahlil ve doktor a danisilmali.