Esenkaplan 505050 canim olabiliyo oyle benimde oyleydi bazen durgun bazen hareketli olmaları normal cok mu hareketliydi bebegin
kahvesever__ 505050 benim de öyle canım korkma bu dönemlerde bebekler hareketsiz leşiyormuş korkma o yüzden