Kizlar 8. Haftamdayim asiri kusma durumu var 4 prillam almama ragmen pek kesmiyor en son asiri mide agrisi ve kan kusma sonucuyla acile gittim mide kanamasi gecirebilecegimi söyledi sabah bi dahiliyeye gorunmemi istedi maalesef bisey yapamayacagini soyledi sadece bi parol verdi asiri agrim oldugu icin o kadar.
Cok korkuyorum cidden mide kanamasi geciriyorsam bu sorun hamileyken nasil çözülür
Ilk gebeligimdede 9 ay siddetli kusma yasamistim dogum anina denk bir gun ara vermeden kustum ama o zaman kanamadan vs bahsetmediler hep mide koruyucular vs vermislerdi sadece asiri kusmadan dolsyi mide kramplari geciriyordum buda erken kasilma sanciya sebep oluyordu
Cok korkuyorum ne yapmam lazim arkadaslar