Canim korkma tansiyon ilacina erken başlayınca sıkıntı olmuyormuş. Benim 14 15 olan tansiyonum vardi. Şu an 2 3 haftadır kullanıyorum 3 doz günde. 12 13 lerde bu şekilde devam edicem düştüğü için. Doğum ve lohusa zamanı da kullanıcaksin dedi doktor ve ayrıca coraspirin de verdi günde bir tane akşam içiliyor o şekilde ilerlicek 32. Haftaya kdr. Bu arada şu şu 23+5 im