Kızçeler 30 haftama yeni girdim çikolata deposundan çikolata yaptırmak ıstıyorum ama çok mu erken ?? Doğumum sezaryenle olucak ama oğlum erken gelmişti 36 haftalıkken ve hiç bişey yaptıramamıştım bundada aslında korku sardı ya aynısı olursa diye sizce çok mu erken bozulur mu ?