gzdesra Kızlar 36 ve 37 haftalık hamile iken 4 saatlik yolda araba kullanılır mı sizce? Aranızda kullanan var mı?
Ceyduygu gzdesra 30 haftaligim yinede kullanamiyorum. Kişiye göre değişir benim karnım çok büyük ve ağrılarım oluyor başkası kullanırken bile yarım saatten fazla yolculuk yapamıyorum
Elvnttkn gzdesra 30 haftalığım ben kullanıyorum başından beri sizin fiziksel durumunuZa bağlı bence bu konu rahat edebiliyorsanız kullanabilirsiniz gibi 🥰
tugbacicekdagi Benim arkadaşım kendi sürdüğü araba ile doğuma gitti🤣doğuma kadar da kontorollere tek gitti geldi her seferinde ama tabi o 1 saatlik yol gidip geldi 4 saat için bir sey diyemeyeceğim 🤷🏻♀️
Meltu gzdesra tamamen hamileliğinizin durumuna bağlı. Ben 30dan beridir kullanamıyorum direksiyonu bile çeviremiyorum inanılmaz rahatsız ediyor beni. Eşim kullanırken de çok rahatsız oluyorum. Size bağlı yani rahat hissediyorsanız kullanın :)
Edadrmz gzdesra 29+3 deyim rahat kullanabiliyorum canım tamamen sana bağlı . Sadece tek sen sürüceksen bi iki saatte bi durup dinlenip öyle devam et
SecilM gzdesra 4 saatin tamamını kullanmanız sıkıntılı olabilir. Ama ben 1 saat falan kullandığım oldu en son 35 haftamda Zaten saat başı hareket etmeniz gerekiyor kan akışı açısından. Ben 37+0ım hala kullanıyorum ama tabiki en fazla 30 dklık yere.