Nhlll yok kuzum muhtemelen sende benim gibi dökmüşsündür veya döküyorsundur. Değerin 4 olması normalin bir tık üstü dedi doktor bana. Yani korkulacak bişey de değil, önemli bişey de değil. Ürolojiye gelecek olursak randevu aldım gittim durumu anlattım direkt idrar testi, röntgen istedi. İdrar verdim röntgeni çektirdim doktora çıktım, çook ufak boyutlarda 2 taşın var dedi. Bol su içerek bunları rahatlıkla düşürebilirsin dedi. Bebekle alâkalı da korkulacak bir şey yok bebeğe herhangi bir zararı da olmaz bu taşların dedi. Taşlarım çok küçüktü ve sanırım döktüm yani şuan hiç birşeyim yok. 🌸