sedaa09 ben yedim valla kaç kez hemde , mercimek tanesi kadar falan ağzıma alıyodum çok rahatlıyodum o kadar bile tadını almak yetiyodu 😄 tabi sana ye demiyorum demir eksikliğin var benim demir depom 2 ye inmişti biraz düzeldi toprakda çekmiyor daha canım. Bol bol ıspanak tüketmeye çalış. Annem yerdi hep , küçükken bile ona heves edip yerdim minnacık minnacık yani hayatımda ilk kez yemiyorum kili ,büyükler bazen yanlış örnek de olabiliyo göründüğü gibi😄