Merhaba kızlaarr 🌺 bir şey danışmak istiyorum sizlere. Takvime göre adetime 11 gün var bir haftadır belimde ağrı, bir kaç gündürde midemde rahatsızlık hissediyorum ve hemen yorulma ve uyku halim var acaba üşüttüm mü diye düşünüyorum ama birazda umutlanmıyo değilim. Erken gebelik testi için erken sanırım değil mi 😪