Melekk8 Dün ki testim bayağa kırmızıydı bugün pik yapar diye düşündüm ama aşırı silik çıktı dünğ değerlendiremedim bugünü değerlendirdim ama adetim biteli 3 gün oldu hemen yumurtlayıp çatlamış olabilir mi ki ?
Afifeelif Melekk8 herşey mümkün inşallah tutmuştur diyelim ama siz calismalara biraz daha devam edin garanti olsun nihayetinde testin bozuk olma ihtimali de var.. umarım dileğiniz gerceklesir🦋🤲