Esra33-34 Kızlar bugün gün içinde el ayak üşümesi basladı en son 9 haftalık olmustu. Bu sefer ateşim cıkıyo sanki kemiklerim dökülüyo boğazlarım iyi. Birde başım kopuyo ağrıdan. Eşim mesaiden gelince bu aksam doktora gidicem. Böyle olan varmı aranızda
ecemnurturkan Esra33-34 tabi ki doktora gitmeniz en iyisi ama bende 13 haffalığım 1 hafta önce covid olmuştum böyle baş ağrısıyla başlamıştı ama sonda grip gibi geçti gitti korkulacak birşey olmadı test vermenizi öneririm
Esra33-34 N_e_s_e parol aldım vucut ısım kendıne geldide eklemlerim kopuyo eşimin gelmesjne az kaldı onu beklıyorum direk acile gidicem cnku bıtane cocugum var bakmakta zorlanıyorm bu halde
Rabiayerk Esra33-34 bende ilk başlarda çok üşürdüm sürekli titrerdim birinin beni tutması gerekirdi doktor normal derdi geçti ama artık olmuyor O titremesen kaynaklı her yanım ağrırdı ama.covid yada enfeksiyon falanda olabilir sizinki
Esra33-34 Rabiayerk oğlum hastalandj birden kanınd enfeksiyon cıktı geceye kadae hastanede serumlar takıldı sımdı iyi. Muhtemelen bendede enfeksıyon cıkıcak canım kendımw baktırıcam birazdan 😢
Esra33-34 Vanilyaaa kanda enfeksiyon cıkmadı. İdrar sonucun daha cıkmadı. Ama demir ve kanım cok düşük cıktı 29lara düşmüş kan demir takvıyesi ve C vitamini yazdı serum takıldı serumda parol ve c vıtamını vardı 1000lik kendıme geldim. Antikor cıkmadı kanımızda bu arada. Grip baslangıcındasın dedı