maviaycan33 Anneler beşinci aya girmiş bulunmaktayız iki gündür belim çok ağrıyor sebebi düşükmudur ilk gebeliğim korkmaya başladım cuma günü kontrolüm vardi hersey çok güzel gidiyor dedi doktor ama bilmiyorum elhammi yapıyorum acaba
Sevilay_Demir maviaycan33 bel ağrısı gebelikte normal dir yorucu işler yapmayın dinlenmenize bakın oturduğunuzda belinize yastık koyun bunları yapıp gene de çok ağrıyorsa doktorunuza danışın
Handeee2 maviaycan33 çok normal canım bende çok çektim hala daha çekiyorum 😒 magnezyumunu iç ve bolca dinlen
maviaycan33 Tesekkur ederim anneler doktora gittim strese girdiğim için ağrı oluyormuş relax olmam gerekirmiş herseyi takmamam gerekirmiş