birmelekannesi0 17-18 haftalık gebeler bebeklerinizi karnınızın neresinde hissediyorsunuz ? Cumartesi günü sadece bir kez sağ tarafımda balık kayar gibi bı his oldu bidaha olmadı :( tam olarak ne zaman hissederim ?
Yanne birmelekannesi0 20. Haftaların ortasındayım daha yeni yeni hissetmeye başlıyorum sabredin 😊 22. Haftaya kadar hissetmemek normal diyor doktorlar
18dgm18 İlk hamilelikse 20. Haftadan önce hissedilmez dedi bana doktorum 20. Haftadan sonra net hissedersiniz bence
Anne_Rabia Ben yarın 19. Haftaya giricem ama ben sadece bir kere pıt pıt hissettim başka da yok tabi o da bağırsak hareketi mi bilemem ama heyecanla gümbür gümbür vuracağı günleri bekliyorum .
Mnk16 Ben 17. Haftamda hissetmeye başladım şuan 18 im canım kasık yada bi tık yukarısında hissediyorum genelde sol kasıkm
Gamzess1 Ben cuma günü 18e giriyorum ve hissediyorum bazen sol kasık bazen çok daha yukarda göbek deliğime yakın benim doktorum 18den sonra rahat hissedebilirsin demişti