superstar_00 Gozde0141 yan etkileri genelde herkeste oluyor ben en az yan etkisini gördüm ama doktorum ısrarla ağızdan alma yan etkileri çok ağır deyince bende onu dinledim.
MirayveAnnesi22 13 haftalığız benim hiç bir tehlikem olmadığı halde bana da verdi bel agrısı olduğu için agrıyı alır diye mi önlem amaçlı mı bilmiyorum ama kullanmaya başladım inşallah faydasını görürüm
berjerdekikaolikalev fskzkya Bende kullanıyorum ilk gebeliğimde de kullandım hiç kaşıntı vrya mantar yapmadı.