FrF Yumurta toplamadan sonra ilk adetim 21.gündeydi. 2. adetim 60 gün oldu hala olmadım. Tarlusal kullndım 5 gün . 10 gün gecti kullanmamım üzerinden hala adet olmadım.bu durum normal mi? Menepoz sürecine mi giriyorum? Bu süreçlerden geçenler oldu mu ?