123456__ bende geçen hafta atlattım koviti şuan 12+5 im bugün kontrole gittim şükür bebek çok iyi korkmanıza hiç gerek yok bana doktor sadece ağrın olursa parol kullanabilirsin demişti ilk 2 gün zorlu geçmişti sonra azaldı belirtiler gün gün bende de şiddetli öksürük vardı bol bol su iç meyve ye öksürükte azalıyor bende şuan hala hafif var çok geçmiş olsun