Mervedez159 Tesadüf müdür bilmem ama hamileliğimi öğrendiğimden beri sol kasıgım ağrır hep. Ağladığım üzüldüğüm zamanda olurdu ama dinlenince geçerdi. Ben bunu doktoruma sordum dinlenince geçen bi ağrıysa çok normal çünkü rahim büyüdükçe bu ağrılar artıcak korkma demişti. Bide uydurma mı bilmem ama benim solum ağrıyor diye bana hep senin kızın olacak derlerdi gerçekten kızım olacak şimdi 😌