Deletedmom_85 Geçenler de başka hastaneden sperm testi için, randevu aldık telefonda yapıyoruz dedi eşim gitti yapmıyorlarmış. Yine aynı durumu yaşamak istemiyoruz. Size sormak istedim bu hastane sperm testi yapıyor mu?
esmir Deletedmom_85 canısı arkadaşım orda çalışıyor sordum tam bilgim yok dedi tüp bebek bölümünde belki yapıyorlardır dedi
benimmdunyamm Deletedmom_85 canım genelde çoğu hastane yapıyor devlet bile yapıyor o hastane nasıl yapmiyormus biz eşime Mersin’de devlette yaptırdık
Elif0707 Deletedmom_85 infertilite bölümünden yönlendirdiler benim eşim verdi sperm testini canım yapıyolar
Gzmm16 Deletedmom_85 herhangi bir laboratuvar bile yapıyor o testi canım hastane haricinde, birde tüp bebek bölümü varsa hastanede oraya basvurup yaptırabilirsin illa ki tüp bebek yaptırman gerekmiyor test vermek için
Deletedmom_85 esmir ben sordum yapılıyor dediler ama aynı şeyi yaşamak istemiyorum. Bide sadece tüp bebek yapılacaklardsn alıyorlarsa test yine mi anlamı yok gitmesinin
Deletedmom_85 benimmdunyamm ben 4 5 tane hastane aradım yapmıyorlarmış. Genelde araştırma üniversite hastaneleri yapıyor o testi dediler
Gzmm16 Deletedmom_85 üroloji yönlendirme yapar canım bizim oyle olmustu :) bi kerede kendimiz gidip bir ozel hastanede vermistik tüp bebek bölümü vardi oradan veriliyordu hatta
Deletedmom_85 Elif0707 ürolojiden aldık ama randevuyu sorun olmaz dimi doktor yönlendirir. Bi daha gerek kalmaz randevu işine inşallah. Çam ve sakura da mı verdiniz?
Elif0707 Deletedmom_85 evet cam ve sakura da verdik doktor ürolojiye yönlendirdi eşim orda tüm testleri yaptı sıkıntı olacağını sanmıyorum