Hamide1455 Arkadaşlar merhaba Ocak 18 de düşük yaptım adet gördüm Şubat 18 de adet görmedim hamile değilim hala gecikmem devam ediyor karnım aşırı ağrıyor her yerimi sivilce bastı ama bir türlü adetim başlamıyor bu konuda ne yapmalıyım
Asli_k Hamide1455 yani bildiğim kadarı ile bi logusalık süreci gibi geçiyor rahimin kendini toparlamasıyla tekrarlanması beklenen adet 40 günü buluyor