Muratnevin Ya 26+2 olduk ama bebeğim bugün hiç hareket etmedi çok korkuyorum , karnımı dürttüm biraz hareket etsin diye tık yok
Omerin-annesi Muratnevin Canım korkma bende de öyle oluyodu 1 gün boyunca hiç hareket etmediği oluyodu senin gbii evham yapiyodum 2. Gün hareket ediyordu o sıra uyuyorlar galiba ama illa için rahat etmiyorsa Bi hastaneye git ama çok defa bende yaşadım yasadigni içini ferah tut
Poyrazinannesiiii Muratnevin tatlı bir şeyler yiyip üstüne 2 3 su bardağı su iç soluna yat biraz dürt okşa karnını baktın olmuyor sağına yat öyle dene benim de o haftalarda hareketini azalttı sonraları geceleri hareketlenmeye başladı endişelenme yarın olmazsa bir sağlık ocağına gider kalp atışını dinlersin 😊
bebekveannesiii Muratnevin ben de 25 haftalığım bugün biraz yürüdüm sanırım ondan benimki de hareket etmiyo çikolata falan da yedim de tık yook😐😐😐
Muratnevin Omerin-annesi ayy biraz rahatladım yaa, dürttüm hareket etsin diye ama yok , doktor kontrolüm var 15 inde , hasteneye giymeye de korkuyorum covid geçti hadistaneden atlattım, Daha tedbirli olmaya çalışıyorum
Muratnevin Poyrazinannesiiii tamam yapacağım bunları bebe bisküvisi ve açık çay içiyorum , su içeceğim birazdan
Poyrazinannesiiii Muratnevin birde çok ayakta kaldıysan bugün normal sıvı içerisinde sallandığı için çok uyuyorlar 😊 reçel veya bal falan ye istersen biraz bebe bisküvi etkili olur mu bilmiyorum 😊
Muratnevin Poyrazinannesiiii tamam bal da yerim, Ayakta pek durmuyorum ama , Allah korusun bebeklerimizi ya olmadı yarın sağlık ocağına giderim