Dün geceden beri çok şiddetli sancım vardı ama sabah doktora gittiğim de sancım azaldı nst de çok yüksek görünmedi o yüzden doktor alttan da muayene etti açılman yok haftaya tekrar gel dedi 34 haftalık hamileyim bebeğin 10 gün önde gidiyor erken doğum olabilir dedi bugün hem ara ara sancılarım var hemde tuvaletten çıkamıyorum resmen yarım saatte bir gidiyorum. Doğumum mu yakın acaba? 36dan önce doğurmak istemiyorum biraz daha kalsın 😢