zeynepp1 Kızlar muane ve doğum ücretlerni biliyormusunuz birde dr tuna çevik nasıl bir doktor bilen var mı
Irem2veysel zeynepp1 merhaba ben meydan hastane sine gidiyrm dktr Fatma pınar Nergiz sancak Normal 1000₺ Sezeryan 2000 ile 2500₺ arası dedi bana
Bernass zeynepp1 sezeryan en son 3500 die duydum. Giriş muayenede 150 idi artmissa en fazla 200 olmuştur ki hala 150 diyen vardi
zeynepp1 Irem2veysel hım 2 bin yne çok fazla değil ben kadir yamana gidiyordum o iki yıl önce 2000 e yaptırdı normal şuan onunknide merak ediyorum sormadım🤷🏼♀️
Mrvmrtglc zeynepp1 muayene 150 normal sezeryan farketmiyor tek kişilik oda 2600 demişlerdi zam geldi mi bilmiyorum. Ama sağlıkçı indirimli bu şekildi %10 indirimli
3babymom MrB cnm metrolifede Kenan gengec iyi diye duymuştum ama ben özel kliniğe İmran hanima gidiyorum çok memnunum diğer gebeliğimde de onda takipteydm
Ceylandeveci0763 zeynepp1 doktor tuna akçal çok iyi o hastanede canım yanlış hatırlamıyorsam muane ücreti 200 lira doğum ne kadar olmuş bilmym ama tuna hanım çok çok iyi ve ilgili
Zehraaa01 Muayene ücreti 150 TL ben Gülnur Çiftçi ye gidiyorum. Doğum a da 2500 demişlerdi en son oda fiyatı da 400 TL (tek kişilik oda)
hulyademr Zehraaa01 bizde Bende daha önce mehmet ağara gidiyordum ücreti bu aralar bütcemizi zorlamaya başladı. Eşimde polis memuru metrolife da emniyet indirimi var diye oraya gideceğiz artık kontrollere. Gülnur Çiftçi den randevu aldık.nasıl bir doktor?
Bernass 3babymom doğum normal ve sezeryan aynı 4200 sordum ama normal ve sezeryan arasında fark olması gerekiyor bence ki şuan bu fiyat artadabilir dendi çok fazla geldi bana çünkü hastaneye ödenecek yatak ücreti de arti