Melekprenses benimde yasim 36. Kızımda yaptirmamistim ama bu sefer yas riski olunca daha oncede dusuklerim olmuştu o nedenle doktorum da fetal dna önerdi. Hiç öyle 2li 3lü testlere girmeden bende dun verdim kan. Genoks firmasına 4000 tl ye yaptirdim. Cinsiyeti sanırım doktora söylüyorlar. Saglikli güzel sonuçlar alalimda o kısmı çok da önemli değil.