Selim_Alparslan Bayanlar gebelikte tansiyonun yüksek değeri kaç olduğunda doktora gitmeliyiz yada önlem almalıyız ?
Patito__ Selim_Alparslan bnm kucugum yuksekti 9 cikti dr tuzu ve sodayi brak dedi tansiyon yukseltiyormus ama sn degerni dr a sole kesinlikle cunku dogmunla alakali cok onemli tansiyon takip edilmeli
Yildizim Selim_Alparslan ideali 120-80 canım bu değerin üstü yüksek, değerin altı da düşük kabul edilir. Eğer üstünde ise doktorunla görüşmelisin
Gizemturan Selim_Alparslan canım 12 8i geçtiği zaman sıkıntı olabiliyor benim 14 10 falan çıkıyodu tuzu kesti kesinlikle tansiyonun yüksekse doktoruna bildir takibe alsın çok önemli çünkü tansiyon
Selim_Alparslan Patito__ Kevsersepettttt YagizAsyaMom Yildizim Gizemturan Sağolun bayanlar benim genelde 9-11 arası çıkıyor ama merak ettim 10 olunca hemen bir iki dilim limon yiyorum 9 a iniyor
YagizAsyaMom 14 ü görmemesi gerekli. Bende 1 aydır takip yapıyorum. 13 geçmiş yor oda çok sıcak olursa. Limonlu su içip sol tarafına yatarsan etkili olur. Limon dengeliyor çünkü. Birde dinlenmek çok önemli
Patito__ Selim_Alparslan bnmde oyle skinti yok dr tuzu azalt dedi birde soda icme dedi ondan snea daha rahatim yukselmiyo cok sukur fazla zaten yukselince anliorm hemen ensemden agri baslio ozmn hemen limon az su icip karanlikta biraz dinlen gecer