Sıra benim hikayemdeee🙈 çok şükür herkesin hikayesini bıkmadan sonuna kadar okudum şimdi kendi hikayemdeyim💐 tam 38 haftada spinal sezeryan oldum özel hastaneydi ameliyat ekibi olsun doktorum olsun hepsi harikaydı çok motive ettiler beni hatta ben komple bayılmayı istedim doktorum beni bebegini görmek istemezmisin diye fikrimi degiştirdi bu arada 2.gebeligim ilki çok zorlu süreçlerden geçerek genel anestezi ile erken doğum olmuştu o yüzden bunda güzel şeyler hafızamda kalsın isteyip spinal oldum ama doğumdan sonra aşırı sırt boyun agrısı çekiyorum bugün 2.günüm resmen sağ tarafımı kullanamıyorum desem yeridir sanırım spinalin kötü yanı bu etkisiymiş herkeste farklı bölgede agrı olabilirmiş olmayanda olabilir kendinizi korkutmayın yinede🙈 acı eşigim çok düşüktür belkide bu yüzden böyle çok agrı çekiyorum tek başıma daha kızımı alıp koyamıyorum boynumu tam oynatamadıgım için sizlere tavsiyem vücudunuz iyi tanıyıp doguma kendinizi öyle hazırlayın illaki geçer ama yakınınızda yardım edicek biri olmazsa
Bu süreç zor olur 2.çocuk da ilk kızım gibi aynı duygularla aldım kucagıma Allah sizlerede kolaylık versin inşallah🙏🏽