Gizemvencoglu 39+2 yim canım hiç açılmam yok doktorum en fazla 40+4 e kadar bekleyebilirim dedi.. Bana önerdiği bol bol yürüyüş, squat, secde pozisyonunda kalçayla daire çizmek, hurma ve sıcak havuzda yüzmek oldu.. Yapamıyorum ama çünkü ayaklarım ve dizlerim 2 3 gündür çok ağrıyor anlayamadığım bi şekilde 🤷♀️ yalancı sancım çok oluyor her aksam bekliyorum resmen gelicek mi diye. Ha bu arada nişanım bile gelmedi bana suni sancı görünüyor bence 🙄